Skriftstørrelse

Avdelingsleder 100% fast (ID 1190)

Kvinesdal kommune

Økonomiavdelingen har ledig stilling for snarlig tiltredelse:

Avdelingsleder 100% fast (ID 1190)

Stillingen vil være på arbeidsgiverkontrollen.

Vi søker en avdelingsleder for interkommunal arbeidsgiverkontroll med tiltredelse snarest. Arbeidsområde omfatter arbeidsgivere i Kvinesdal, Audnedal, Farsund, Flekkefjord, Hægebostad, Kvinesdal, Lindesnes, Lyngdal, Mandal Sirdal og Åseral kommune.

Arbeidsoppgaver

  • Lede og administrere avdelingen

  • Personalansvar og faglig ansvar

  • Lede arbeidet med planlegging, gjennomføring, kvalitetssikring av regnskaper, lønnsinnberetninger, skattetrekk og arbeidsgiveravgift for virksomheter

  • Påse at skattetrekk, utleggstrekk og arbeidsgiveravgift blir beregnet, oppbevart, innberettet og innbetalt i samsvar med de bestemmelsene som gjelder

  • Bidra til godt samarbeid med skatteetaten, NAV, arbeidstilsynet, politi og andre instanser

  • Sørge for god veiledning, informasjon og eventuelle kurs om gjeldene regelverk for virksomheter i regionen.

  • Gjennomføre kontroller (bokettersyn), også ved kontrollbesøk hos arbeidsgiverne

  • Utarbeide skriftlige rapporter etter kontrollene

Kvalifikasjoner

  • Bachelorgrad/siviløkonom/master i økonomi-, regnskaps-administrasjon eller revisjonsfag

  • Det er ønskelig med praksis fra arbeidsgiverkontroll, regnskap eller revisjonsarbeid.

  • God erfaring med bruk av Excel og IKT verktøy generelt

  • God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne

  • Relevant ledererfaring og evne til å engasjere medarbeiderne positivt

  • Erfaring fra arbeidsgiverkontroll\regnskap\revisjon og ledererfaring kan kompenseres for manglende formell utdannelse

  • Personlig egnethet vektlegges

Personlige egenskaper

  • Er positiv, kreativ og serviceinnstilt

  • Har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner

  • Er fleksibel, engasjert og tar initiativ

  • Kan jobbe selvstendig, strukturert og målrettet

  • Robust og trygg

  • Du er faglig interessert og tar ansvar for å holde deg oppdatert innen fagfeltet

Vi kan tilby

  • Et godt fagmiljø med gode muligheter for personlig utvikling

  • Mulighet til å påvirke egen arbeidssituasjon

  • Selvstendig arbeid og arbeid i team

  • Moderne IKT-løsninger

  • Fleksibel arbeidstid

  • Faglig utvikling/kursing

  • Gode pensjonsordning i KLP

Søknadsfrist 27.05.2018

Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldene lover, reglement og tariffavtaler. Medlemskap i KLP med 2% pensjonsinnskudd.

Søkere oppfordres til å søke elektronisk på www.kvinesdal.kommune.no snarvei til søknadsskjema finner du her.
Dokumentasjon på vitnemål, praksis med mer ettersendes ved forespørsel.

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig selv om de har bedt om at informasjonen blir holdt unntatt fra pressen. Kvinesdal kommune vil alltid ta kontakt med søker på forhånd dersom ønsket ikke blir imøtekommet, jmf. §25 i Offentleglova.

Kontaktinformasjon

Ove Ege, Økonomisjef 920 81 397

Arbeidssted

Kvinesdal

  • Last updated on .

Kvinesdal kommune

Post- og besøksadresse:
Nesgata 11, 4480 Kvinesdal

Åpningstider:
Mandag-fredag kl. 08-15

 

Sentralbord: 38 35 77 00
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.



Kommunenummer: 1037
Organisasjonsnummer: 964 964 076

Personvern og informasjonskapsler

Logg inn

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me