Skriftstørrelse

Regnskaps kontrollør 100% fast (ID 1208)

Søknadsfrist: 15.08.18

Økonomiavdelingen har ledig stilling for snarlig tiltredelse.
Om stillingen:

På grunn av internt opprykk har arbeidsgiverkontrollen i Vestre- Agder ledig stilling.

Beskrivelse: Arbeidsgiverkontrollen i Vestre- Agder er et interkommunalt samarbeid mellom 10 kommuner Kvinesdal kommune er vertskommune og har arbeidsgiverkontroll av ca. 2900 arbeidsgivere. Du vil inngå i et team på fire kontrollører, derav en avdelingsleder. Vi samarbeider nært med andre kontrollinstanser og er sentrale i statens og kommunens satsing mot arbeidslivskriminalitet.

Arbeidsoppgaver

  • Arbeidsoppgavene omfatter kontroll av regnskap, lønnsinnberetning, skattetrekk og arbeidsgiveravgift, samt veiledning og informasjon om gjeldende regelverk.
  • Kontrollene varierer fra kontroll på lønnsområdet, til kontroll av konkurser, bransjekontroller mm.
  • Delta i kontrollaksjoner ute på bedrifter sammen med skatteetaten, arbeidstilsynet, politiet og tollvesenet.
  • Alle medarbeidere forventes å ta aktiv del i videre utvikling av tjenesten.
  • Stillingen omfatter noe reisevirksomhet og den krever at medarbeiderne har sertifikat og disponerer egen bil.

 Kvalifikasjoner

  • Universitets- eller høyskoleutdanning, fortrinnsvis innen økonomi-, regnskap- eller revisjonsfag.
  • Relevant erfaring kan kompensere for lavere utdanning.
  • Det er ønskelig med erfaring fra tilsvarende arbeid, eller fra arbeid med regnskap og/eller revisjon.
  • God digital kompetanse.
  • God forståelse for juridiske problemstillinger og metodikk.
  • God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne.

 Personlige egenskaper

  • Kan analysere og forstå regnskap.
  • Evne til å identifisere problemstillinger og anvende regelverket for å ta en beslutning.
  • Liker å håndtere flere oppgaver samtidig og prioritere dem riktig i en hektisk hverdag.
  • Positiv innstilling, arbeidsvillig og fleksibel
  • Gode evner til å samarbeide.
  • Gode evner til å jobbe selvstendig.
  • Personlig egnethet vil bli tillagt vesentlig vekt.

Vi kan tilby

  • Gode muligheter for personlig utvikling.
  • Mulighet for å påvirke egen arbeidssituasjon.
  • Selvstendig arbeid og arbeid i team.
  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver.
  • Lønn etter avtale.
  • Tiltredelse etter avtale.
  • Tjenesteutgifter godtgjøres etter Statens satser.
  • Fleksibel arbeidstid.
  • Medlemskap i KLP med 2% pensjonsinnskudd.

Søknadsfrist: 15.08.2018

Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldene lover, reglement og tariffavtaler. Medlemskap i KLP med 2% pensjonsinnskudd. Søkere oppfordres til å søke elektronisk på www.kvinesdal.kommune.no Snarvei til elektronisk søknadsskjema finner du her. Dokumentasjon på vitnemål, praksis med mer ettersendes ved forespørsel.

NB! Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig selv om de har bedt om at informasjonen blir holdt unntatt fra pressen. Kvinesdal kommune vil alltid ta kontakt med søker på forhånd dersom ønsket ikke blir imøtekommet, jmf. §25 i Offentleglova.

Kontaktinformasjon:
Nærmere opplysninger fås ved henvendelse til:
Avdelingsleder Kari Abrahamsen, telefon 917 94 607
Økonomisjef Ove Ege, telefon 920 81 397

Arbeidssted
Kvinesdal

  • Last updated on .

Kvinesdal kommune

Post- og besøksadresse:
Nesgata 11, 4480 Kvinesdal

Åpningstider:
Mandag-fredag kl. 08-15

 

Sentralbord: 38 35 77 00
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.



Kommunenummer: 1037
Organisasjonsnummer: 964 964 076

Personvern og informasjonskapsler

Logg inn

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me