Skriftstørrelse

Konsulent 60% fast (ID 1209)

Søknadsfrist: 25.07.18


Ved Informasjonsenheten, avdeling servicekontor er det ledig stilling til snarlig tiltredelse.
Stillingen inngår i avdeling servicekontor som ivaretar kundebehandling, regelstyrt saksbehandling og fakturering. Vi er i dag 6 medarbeidere, som jobber individuelt og i team. Vi har tett samarbeid med alle kommunale enheter. Avdelingen rullerer på arbeidsoppgaver for å sikre god intern kompetanse.

Servicekontorets målsetting er

  • å være et «pulserende hjerte midt i sentrum» hvor kunder får rask og riktig hjelp
  • å gi kommunens kunder best mulig service ved å løse/utføre flest mulig henvendelser på lavest mulig nivå
  • å utføre regelstyrt saksbehandling raskt og effektivt innenfor diverse fagområder
  • å gi god informasjon og veiledning til kundene
  • å legge til rette for at kundene kan være selvhjulpne, deriblant bruke elektroniske tjenester

Arbeidsoppgaver:

  • Kundebehandling, veiledning og informasjon
  • Betjening av sentralbord og resepsjon
  • Regelstyrt saksbehandling
  • Oppfølging og fakturering av kommunale avgifter
  • Delta i forbedringsarbeid og kvalitetsutvikling av tjenestene i avdelingen

Kvalifikasjoner:

  • Krav om fagbrev i kontorfag eller økonomisk og administrativ utdanning, relevant arbeidserfaring kan kompensere for utdanningskravet
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
  • Generell god IT-kompetanse
  • God kjennskap til kommunale aktiviteter og tjenester er ønskelig
  • Erfaring fra tilsvarende arbeid, erfaring fra kommunal forvaltning og kjennskap til faktureringssystemet Agresso og Komtek er ønskelig men ikke betingelse
  • Personlig egnethet vektlegges

Personlige egenskaper:

  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Resultat og utviklingsorientert
  • Fleksibel, faglig engasjert og nøyaktig
  • Selvstendig, strukturert og målrettet
  • Positiv og serviceinnstilt
  • Takler tidsfrister i perioder med høyt arbeidspress.

Vi kan tilby:

  • Et godt etablert team med dyktige kolleger
  • Spennende og varierte arbeidsdager
  • Fokus på et godt arbeidsmiljø
  • Faglige og personlige utviklingsmuligheter
  • God pensjonsordning i KLP
  • Velferdsboliger

Søknadsfrist: 25.07.2018

Arbeidssted: Kvinesdal

Kontaktperson: Avdelingsleder Daila S. Hansen, tlf. 38 35 28 40 eller enhetsleder Hege F. Ludviksen, tlf. 93 48 50 28
Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Medlemskap i KLP med 2% pensjonsinnskudd. 
Søkere oppfordres til å søke elektronisk på www.kvinesdal.kommune.no 
Snarvei til søknadsskjema finner du her.
Dokumentasjon på vitnemål, praksis med mer ettersendes ved forespørsel

NB! Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig selv om de har bedt om at informasjonen blir holdt unntatt fra pressen. Kvinesdal kommune vil alltid ta kontakt med søker på forhånd dersom ønsket ikke blir imøtekommet, jmf. §25 i Offentleglova.  

  • Last updated on .

Kvinesdal kommune

Post- og besøksadresse:
Nesgata 11, 4480 Kvinesdal

Åpningstider:
Mandag-fredag kl. 08-15

 

Sentralbord: 38 35 77 00
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.



Kommunenummer: 1037
Organisasjonsnummer: 964 964 076

Personvern og informasjonskapsler

Logg inn

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me