Er du registrert med korrekt informasjon i kontaktregsiteret?

Kommunen vil varsle innbyggerne ved spesielle hendelser. Det kan være ved fare for flom og høy vannstand, stengte veier, problemer med drikkevannet mv. Vi ønsker å nå flest mulig og varsler via SMS, e-post, og talemelding til fasttelefon.

Varslingen blir sendt til alle innbyggere som er registrert med bostedsadresse i Folkeregisteret og kontaktopplysningene hentes fra kontaktregisteret.

Er du registrert med korrekt informasjon i kontaktregisteret?

Du kan sjekke og korrigere din informasjon i registrene via lenkene under:

Bedrifter må sjekke at informasjon er korrekt i disse registrene:

  • Enhetsregisteret: Bruk eventuelt samordnet registermelding for å endre adresseinformasjon
  • Se informasjon etter innlogging på AltInn portalen: altinn.no

Har du eller din bedrift behov for varsling til andre telefoner enn de som står oppført i de offisielle registrene?

Er du pårørende og har du eldre foreldre som ikke har oppføring i Kontaktregisteret?
Bor du på en annen adresse enn den som står i Folkeregisteret?
Da kan du registrere en ekstra oppføring i tilleggsregisteret. Du finner mer informasjon om tilleggsregisteret på varslemeg.no

Du kan lese mer om varslingstjenesten vår her.