Er du registrert med korrekt informasjon i kontaktregsiteret?
Kommunen vil varsle innbyggerne ved spesielle hendelser. Det kan være ved fare for flom og høy vannstand, stengte veier, problemer med drikkevannet mv. Vi ønsker å nå flest mulig og varsler via SMS, e-post, og talemelding til fasttelefon.
Varslingen blir sendt til alle innbyggere som er registrert med bostedsadresse i Folkeregisteret og kontaktopplysningene hentes fra kontaktregisteret.
Er du registrert med korrekt informasjon i kontaktregisteret?
Du kan sjekke og korrigere din informasjon i registrene via lenkene under:
Bedrifter må sjekke at informasjon er korrekt i disse registrene:
- Enhetsregisteret: Bruk eventuelt samordnet registermelding for å endre adresseinformasjon
- Se informasjon etter innlogging på AltInn portalen: altinn.no
Har du eller din bedrift behov for varsling til andre telefoner enn de som står oppført i de offisielle registrene?
Er du pårørende og har du eldre foreldre som ikke har oppføring i Kontaktregisteret?
Bor du på en annen adresse enn den som står i Folkeregisteret?
Da kan du registrere en ekstra oppføring i tilleggsregisteret. Du finner mer informasjon om tilleggsregisteret på varslemeg.no
Du kan lese mer om varslingstjenesten vår her.